211 221 895
zavolejte nám nyní

Jak dlouho se musí archivovat daňové přiznání?


Archivace dokladů při vedení účetnictví se řídí podle § 31 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví. Doklady pro evidenci DPH jsou řešené podle § 27 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. Doklady pro mzdovou agendu se archivují podle § 35a) zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení.

Účetní závěrky, výroční zprávy a doklady pro DPH se archivují po dobu 10 let.

AKCE

Vedení účetnictví/d.e. zdarma +
sleva 50% na zpracování mezd po dobu prvních 3 měsíců.

Platíte jen zaúčtované doklady.
Akce platí při podpisu smlouvy na 1 rok.

Nabízíme Vám:

logo TaxAccount
TaxAccount s.r.o.
Blanická 1008/28
120 00 Praha 2

IČ:         24185019
DIČ:      CZ24185019
Účet:     2600503065/2010

211 221 895
zavolejte nám nyní

E-mail:   ucto@taxaccount.cz

Zobrazit všechny kontakty

Naši partneři

ČSOB Pojišťovna

Máme sjednáno profesní pojištění odpovědnosti do výše 5 000 000 Kč, zatím jsme jej ale nemuseli nikdy využít.

PREMIER SYSTEM - účetní software

Profesionální účetní software s 15-letou tradicí, nejvyšší verze Enterprise pro všechny velikosti firem, stabilní základ Vašeho podnikání.

FIRMIN

Zakládání či koupě firmy nikdy nebyla jednodušší, firma do 24 hodin i se sídlem v Praze. Již přes 2000 založených firem.

© 2011-2013 TaxAccount s.r.o. | Mapa stránek | Ochrana osobních údajů